bucatarie traditionala, bucatarie moderna

joi, 26 martie 2009

"Ochelari" cu nuca de cocos


Aveam prea multa nuca de cocos prin casa si a trebuit sa-i gasesc o folosinta. Asa am ajuns la aceasta reteta.

Ingrediente aluat:
- 400 g faina
- 200 g margarina
- 3 galbenusuri
- 20 g drojdie de bere
- 100 ml lapte
- sare
- gem pentru uns

Ingrediente crema:
- 150 g zahar pudra
- 100 g fulgi nuca de cocos
- 3 albusuri

Mod de preparare:
Se cerne faina. In mijlocul ei se pun drojdia, sarea, galbenusurile si se adauga laptele caldut, mestecand mereu. Se adauga margarina si se framanta bine pana se omogenizeaza aluatul (acest lucru dureaza din cauza margarinei). Se imparte in trei bucati si se lasa sa stea la dospit 30 minute, la loc cald.
Albusurile se bat spuma, adaugand treptat zaharul pudra. Cand s-au intarit se adauga nuca de cocos si se mai amesteca foarte putin pana ce se omogenizeaza.
Se intinde fiecare bucata de aluat intr-o foaie potrivit de groasa, se unge cu gem.
















Se ruleaza din ambele sensuri pana la jumatate, lasand liber 3-4 cm unde se pune crema de cocos. Pentru ca dupa ce am confectionat 2 "ochelari" mi-a ramas prea multa crema ultima foaie
am uns-o total cu gem si nuca apoi am rulat din ambele capete fara sa las loc liber intre ele.















Se pune intr-o tava care este acoperita cu hartie de copt si se coace 20-25 minute.
Iata poze cu rezultatul final ("ochelarul" 3)

Un comentariu:

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena