bucatarie traditionala, bucatarie moderna

marți, 3 martie 2009

Taci si inghite



Nu glumesc, asa se numeste reteta de astazi. Mi-a recomandat-o cineva si am aflat si din ce carte de bucate face parte. A lui Anton Roman. Este delicioasa.... dar are calorii muulte. :D

Ingrediente:
- 500g malai
- 200g smantana
- 1 litru lapte
- 200 g unt
- 6 oua
- 250 g telemea
- 400 g bacon
- sare

Mod de preparare:
Se face o mamaliga mai moale din malai, lapte, smantana, sare.
Se unge o cratita(tava) cu putin unt(50g) si se asterne peste un strat cu jumatate din mamaliga, se presara cu baconul, branza si untul (100g). Peste se intinde un alt strat de mamaliga in care se infunda cu polonicul (lingura) 5 lacasuri.
Se sparge cate un ou in fiecare locas, se rade deasupra cascaval, si se pune cate o bucatica de unt pe oua.
Se da la cuptor pana capata culoare (ouale sa fie facute) si apoi se serveste calda.

5 comentarii:

  1. irina, chiar nu glumesti , asa se numeste !!..sub aceasta denumire o cunosc si eu de foarte multi ani...nimic de zis, are calorii muuulte, dar este asa de buuuna !!

    acestea fiind spuse, iti spun "Bine te-am gasit !"..cuvintele acestea,trebuiau sa fie la inceput , pe post de introducere..dar mai facem si exceptii de la regula, nu-i asa ??!!

    o primavara frumoasa si plina de iubire..mult succes in continuare
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfuai, eu sunt cel mai mare fan in viata al mamaligii! Te felicit pentru prestatie si pentru ca blogl tau creste frumos in fiecare zi, asa ca iti ofer un premiu, pe are te astept sa il ridici de pe pagina mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc o primavara insorita si calduroasa

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc la fel si tie si tuturor musafirilor mei :).

    RăspundețiȘtergere

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena