bucatarie traditionala, bucatarie moderna

marți, 17 martie 2009

Spaghete Carbonara


Astazi am venit tarziu de la servici asa ca am pregatit ceva foarte rapid si delicios in acelasi timp si anume Spaghete Carbonara. Am apelat la acel plic de la maggi si l-am adaptat poftelor mele.

Ingrediente:
- 400 g spaghete
- 400 g sunca presata
- 500 ml lapte
- 100 g unt
- 3 linguri ulei masline
- 2 linguri smantana
- un plic Maggi- pofta de Spaghete Carbonara
- sare

Mod de preparare:
Se pune o cratita cu 2.5 kg apa si 3 lingurite sare la fiert. Cand fierbe apa se adauga spaghetele mestecand putin. Se fierb cam 8-10 minute.
Sunca se taie felii si se caleste cu untul si cu uleiul de masline.
Laptele se amesteca cu continutul pachetului Maggi si apoi se adauga in vasul cu sunca (care e pe foc potrivit).
Se fierbe amestecul pana se ingroasa mestecandu-se din cand in cand, se adauga smantana.
Pastele fierte se trec prin apa rece apoi se adauga peste mixul preparat mai sus.
Se mai fierb cateva minute, se adauga sare daca este necesar si ... sunt gata de servit.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena