bucatarie traditionala, bucatarie moderna

miercuri, 14 martie 2012

Pizza de post - cu dovlecel si vanata



Astazi este miercuri, zi de post! Va recomand aceasta pizza delicioasa cu dovlocel si vanata.



Ingrediente blat:




  • 450 g faina

  • o lingurita cu varf sare

  • un plic drojdie uscata (7 g)

  • 250 g apa calduta

  • 6 linguri ulei masline


Ingrediente umplutura:




  • un dovlecel

  • o vanata

  • 400 g rosii in suc propriu

  • o lingurita busuioc

  • sare

  • piper


Mod de preparare:

Se spala dovlecelul si vanata si se taie feliute de circa 5 mm. Se presara cu sare si se pun pe un fund, pe plan inclinat pentru a putea sa se scurga apa lasata.







Intr-un bol se pun faina, drojdia si sarea si se adauga apa calduta.



Se framanta incorporand faina de pe margini. Cand se formeaza aluatul se adauga uleiul de masline.



Se framanta 7-8 minute pana ce aluatul devine elastic si neted si se lasa la crescut intr-un bol uns cu ulei in jur de o ora. Se acopera vasul cu folie.



Rosiile se amesteca cu sare, busuioc si putin piper.



Dupa ce a crescut aluatul se imparte in doua. Se intinde fiecare bucata intr-o tava unsa cu putin ulei.



Se unge cu 1/4 din pasta de rosii, apoi se pun jumatate din dovlecel si vanata si inca 1/4 din pasta de rosii.



Se da la cuptor (preincalzit la 200 grade) pentru 25-30 minute pana se rumeneste.



 Se feliaza si se consuma calda.







Un blat minunat, pufos dar in acelasi timp si usor crocant....



Sa aveti pofta!

5 comentarii:

  1. Tiene un a pinta estunda esa Pizza

    me quedo para seguir tus retas

    un saludo

    pepe

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa incerc si eu o pizza de post, mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa incerc si eu , imi place tare mult cum arata, oricum imi plac legumele si e buna si fara carne, nu am pretentii!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult dovleceii,asa ca este pe gustul meu pizza.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super! vreau si eu o feliuta. Eu tocmai am mancat chiftelute din dovlecei din nou :). Pup

    RăspundețiȘtergere

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena