bucatarie traditionala, bucatarie moderna

miercuri, 28 martie 2012

Chec cu nuca si scortisoara - de post





Acest chec este ideal pentru micul dejun dar nu numai. Contine nuca si scortisoara, e foarte aromat.



Ingrediente:




  • 12 linguri ulei

  • 14 linguri apa

  • 10 linguri zahar

  • 2 plicuri zahar vanilat

  • 18 linguri cu faina (300 g)

  • o lingurita scortisoara

  • 2 lingurite praf copt

  • o cana cafea nuca macinata (80 g)

  • 2 linguri cacao


Mod de preparare:

Amesteca intr-un vas apa cu zaharul, zaharul vanilat si uleiul.



  Adauga apoi faina amestecata in prealabil cu praful de copt si scortisoara.



La final este randul nucilor pisate si al celor 2 linguri de cacao.



Tapeteaza o forma de chec cu hartie de copt, toarna compozitia si da la foc potrivit pentru 45-50 minute, sau pana trece de testul scobitorii.



Lasa-l 2-3 minute in tava la racit apoi scoate-l pe un gratar. Cand ajunge la temperatura camerei taie-l si serveste-l simplu sau cu dulceata.



Sa aveti pofta!

8 comentarii:

  1. Chiar imi place, arata ff bine! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine,si gustos trebuie sa mai fie.Imi plac mult ingredientele.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. nuca si scortisoara = chec delicios :). imi place. te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi placee!! Doar ca nu mai am nuca, mi s-au terminat proviziile! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super reusit checul(este nuca, scortisoara..)!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Checurile sunt binevenite oricand. Usor si reped ai un dulce in casa. Imi place, pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmm, ce aroma! O simt pîna aici!

    RăspundețiȘtergere

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena