bucatarie traditionala, bucatarie moderna

marți, 20 decembrie 2011

Friptura impletita



Daca va doriti o friptura mai deosebita cu care sa va impresionati invitatii eu v-o recomand pe asta: friptura impletita. Gustul e nemaipomenit si e si foarte frageda.

Ingrediente:




  • 1,2 kg muschi file de porc

  • 1,2 kg carnati de porc in mat de oaie (subtiri)

  • 200 g unt

  • o ceapa taiata

  • doua caciulii usturoi  curatate, spalate

  • condimente


Mod de preparare:

Muschiul file se taie in fasii de 2 cm. (Daca aveti mai mult timp disponibil il puteti unge cu ulei si il bagat la frigider pentru o ora. Eu nu am facut asta dar a iesit delicios).



Se pun toate fasiile de carne intr-un bol si se condimenteaza cu putin delikat, cimbru. In altul carnaciorii.



Se incep a impleti doua fire de muschi si una de carnat. Puteti sa faceti si inver. Potriviti-le astfel incat sa folositi toti carnatii si tot muschiul. Capetele se prind in scobitori.



Se pun bucatile formate intr-o tava, pe un start de ceapa si usturoi.



Se adauga untul taiat cubulete, ceapa si usturoiul taiate feliute.



Se acopera cu folie de aluminiu si se baga in cuptorul preincalzit (200g) pentru 2 ore. Dupa o ora si jumatate se scoate folia si din cand se stropeste cu sosul din tava. Se intoarce cu atentie pentru a se rumeni pe toate partile.



Pofta buna!

Nu am avut timp sa fur o poza cu sectiunea... Promit ca data viitoare!




5 comentarii:

  1. Am facut si eu saptamanile trecute o friptura impletita si azi cand am postat-o am dat un search sa vad daca mai are cineva ..si am dat de a ta..care categoric a ta e mai interesanta :) pt ca e cu carnati si cu muschi..voi incerca si eu si varianta aceasta. te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt interesante ca fiecare pune pasiune cand gateste! Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena