bucatarie traditionala, bucatarie moderna

duminică, 20 septembrie 2009

Ardei umpluti.... cu surprize









Dorind sa mai schimb meniul am ajuns la aceasta reteta.... Este prima oara cand gatesc ardei umpluti. Nu va fi ultima pentru ca au iesit foarte buni.



Ingrediente:

-20 ardei grasi (eu am avut 14 si mi-a ramas compozitie)

- 0.9  kg pulpa de porc tocata

- 0.4 kg orez

- 200 ml ulei

- 350 g costita afumata fara os

- 4 cepe

- 3 morcovi

- 3 linguri bulion

- putin patrunjel

- o lingura secretul gustului

- piper

- 7 rosii.



Mod de preparare:



Se alege orezul si se pune intr-un vas la inmuiat.



Se curata ceapa si morocovul. Ceapa se toaca marunt iar morcovul se da prin razatoare.







Se pune la incins uleiul iar apoi se adauga ceapa si morcovul. Se lasa pe foc potrivit si se

 amesteca din cand in cand.





Cand se moaie ceapa se adauga carnea tocata, bulionul putin piper si secretul gustului. Se lasa la calit cam 10-15 minute dupa care se adauga orezul si patrunjelul si se mai lasa inca 10 minute.

Se potriveste de sare apoi se da la racit.



Intre timp se curata ardeii. Se taie un capac in jurul coditei si se curata de seminte. Se oparesc in apa clocotita in care se tin 5 minute apoi se tin la scurs.



Se taie costita feliute:





Se ia ardeiul se pun in el cateva feliute de costita (surprizele) iar apoi se umple cu tocatura.



Deasupra se mai pun cateva felii de costita:





Se pune un capac din bucati de rosie:





Se aseaza intr-o cratita unul langa celalat cu scobitura in sus:





Se face un sos din 2 linguri bulion, jumatate de secretul gustului, 50 ml ulei si un litru de apa.

Se toarna peste ardei.



Se dau la cuptor pentru 40-50 minute pe foc potrivit.



Se servesc cu smantana!



Pofta buna!







2 comentarii:

  1. Si eu am facut saptamana asta pentru prima data :) Interesanta reteta ta, cred ca sunt deliciosi ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata atat de bine incat am "copiat" si eu reteta in calculatorul meu si sper sa o fac in curand!

    RăspundețiȘtergere

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena