bucatarie traditionala, bucatarie moderna

sâmbătă, 18 iulie 2009

Schonbrunn Viena
























Nu am postat nimic o perioada deoarece a inceput concediu... Mult l-am mai asteptat... Am ajuns sambata dupa amiaza intr-un orasel cam la 20 km de Viena si de duminica ne-am pus la vizitat. Am inceput cu Schonbrunnul, un palat care m-a impresinat enorm. Imprejurimile lui sunt la fel de deosebite.
Biletul ales avea intrari cam la toate atractiile palatului, Golden Pass se numeste si costa 36 de euro. In postarea de astazi vorbesc despre palat si gradinile lui.
Palatul are 1441 de camere. Turul lui prezinta apartamentele imparatului Franz-Iosif si ale imparatesei Elisabeta, sali de ceremonii, de lucru. Nu aveti voie sa faceti fotografii in palat.
Gradiile din jur sunt impecabile.
Gloriette (poarta triumfala) ofera privelisti incantatoare asupra Vienei si aspura intregului palat.
Tot in incinta acestui palat se afla cea mai veche gradina zoologica din lume (poze in urmatoarea postare) si un Muzeu al Trasurilor imperiale (superbe). In muzeu sa nu incercati sa faceti nici o fotografie nici sa atingeti ceva ca imediat incep sa sune alarmele (probat, nu de mine de fratele meu :) ).
Mai puteti vizita si 2 gradini botanice,una specifica desertului si una din diverse zone.
Biletul este valabil un an dar o data ce ati vizitat un loc nu va puteti intoarce cu acelasi bilet.
Puteti sa va plimbati prin exteriorul palatului si cu trenuletul sau cu trasura. Cu trenuletul ajunge 5 euro iar cu trasura nu stiu (anul trecut prin centrul Vienei am dat 40 euro pentru 20 minute).
PS comentez pozele cat de curand pot.

5 comentarii:

  1. Irina iti doresc in continuare un timp minunat, acolo chiar ca ai multe de vizitat... Salutari din Hamburg Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Palatul este o minune si cum ai scris si tu, imparateasa Sisi a locuit acolo. Este minunat si filmul cu acelasi nume. Schönbrunn vine de la schön-frumos si brunn fintina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi. Acu ma aflu in Sagunto (langa Valencia Spania). Sunt multe de scris despre ceea ce am vizitat dar cand voi avea timp... In legatua cu denumirea palatului stiu ca si-a primit-o de la un frmos izvor descoperit de catre un imparat (Matthias)Acu in pauza de la amiaza atat am apucat sa scriu... Vremea e numai buna de plaja...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ! Si eu am fost, dar iarna. Trebuie sa ajung si pe timp de vara neaparat. Arata tare bine cu flori si verdeata. Concediu placut in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb palat. Am fost si eu acolo si mai doresc sa-l mai vad o data.

    RăspundețiȘtergere

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena