bucatarie traditionala, bucatarie moderna

duminică, 4 ianuarie 2009

Rulada de pui cu ou (by Vica)













Se face foarte usor si e mai mult decat delicioasa. Delicioasa atat pentru cei mari cat si pentru cei mici.

          Ingrediente:




  • pulpe de pui dezosate si fara piele, 

  • oua fierte tari

  • condimente.


          Mod de preparare:


          Se condimenteaza pulpele si cu ele se imbraca oul. Conteaza mult marimea lor. Eu acum am nimerit pulpe foarte mici. Am pus cam 2 pulpe la 1 ou. Ca sa se fixeze se foloseste ata si/sau scobitori.


Se pun intr-o tava unsa cu ulei (eu fac in tava de paine - cam 4 rulade) si se dau la cuptor. Din cand in cand le stropesc cu ulei de masline.


Se serveste rece.



3 comentarii:

  1. Bine te-am gasit, Irina! :)
    Imi place mult ideea oului imbracat in pulpite! :P
    ...poate i-ar surade si lui Bogdi meu... :)
    Ai un blog apetisant tare, asa ca am sa te trec in listuta mea cu gospodine, ca sa te am mai aproape!
    Te pup!!!

    P.S. Iti multumesc pentru vizita! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. yamyy...suna super bine dar nu ai putea sa ne spui mai exact cum se face? cum se acopera ouala cu pulpele? partea asta eu nu am inteles-o :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata delicios. Ma duc sa fac si eu cateva ;)) :D

    RăspundețiȘtergere

© 2011 bucataria Irinei, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena